Whether you are sweet or cruel, I’m gonna love you either way..

Godmorgon! Jag har klivit upp för en halvimma sen ungefär, och tom har åkt på jobbet, hann inte mysas nånting, men så gåår det när man sover hela jävla dagen för att man somnar fem på morgonen!

Jag ska nog börja rulla mot byn snart, så fort jag orkar pallra mig ut till bilen med en massa packning som alltid. Det är faktiskt sol och ganska varmt ute, nästan att man blir chockad. Tror inte det blir mer sommar än såhär, det är ju hemskt, på kvällarna känns det fan som höst, iskallt i luften. Jag älskar hösten, den är mysig när det börjar bli mörkt om kvällarna och sådär men nu vill jag faktiskt ha SOMMAR. Ett jävla tag till iaf.

Bytte bakgrund på bloggen igår, har alltid bara haft svart eller vit, men jag tyckte denna var väldigt söt! får väl se hur länge jag kan ha den innan jag blir less!

Nää nu har jag inget mer att säga, det har som inte hunnit hända så mycket sen jag klev upp :P
Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback