vi snackade skit om alla vi kunde klandra för att komma på att vi bara hade varandra






Hallo, eller godmorgon får man väl säga. Idag har jag jobbat från 6:30 till 14 ungefär, sista dagen på trumman som sagt, blandade känslor. Ungarna undrade vart vi skulle ta vägen och varför vi inte kommer tillbaka. Men kanske kommer man tillbaka, vem vet? Tog iaf en nap när jag kom hem, så jag har blåst på från tre till åtta typ, den sömnen behövdes nog! Nu är jag utvilad och pigg, ska fara på en roadtrip med älsk på en stund, skönt att bara åka omkring i det fina vädret :D

Annars händer det inte dess mer idag, lär ju inte kunna somna inatt, men det gör inget, för nu har jag sommarlov, wiiho! Blir väl att titta tre kronor tills man däckar hähä.


Jag saknar min älskade bästa vän <3

en mysbild från förra sommaren, uppe på dundret!

Jag älskar dig mer än allt annat i världen. Du är det bästa i mitt liv
och jag är evigt tacksam över att jag får vara din vän.
Du är mitt allt, mitt skratt, min gråt, min glädje, min sorg.
Jag vet inte vem eller vart jag skulle varit nu, om jag inte hade
haft dig att luta mig mot på vägen. Tack för att du finns,
min älskade bästa vän! <3




till dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback