I said you can have whatever you like

Har nyss kommit innanför dörren, har varit med sanne igen. Vi gick på coop efter hon hade slutat jobba, sedan drog vi några varv på stan, rätt mycket folk ute ändå, beror kanske på det fina vädret, fast nu har ju dock solen försvunnit men det är väldigt varmt. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt, jag är inte trött ännu så det är nog ingen idé att lägga sig. Kanske hoppar i duschen och sen kikar någon film.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, har inga planer alls. Jag hoppas verkligen min 120 palette kommer i veckan, mina ögonskuggor jag köpt från tradera, skulle vara skitkul!

I helgen har jag inga planer alls, ska vara hemma i byn bara tror jag, ta det lugnt. Mami ska vara barnvakt på fredag så då ska jag mysa med sötnosarna! :)

Har bytt header och ändrat lite i designen, blir så snabbt less, men denna är jag faktiskt nöjd med, återstår att se hur länge bara!

Nä, nu ska jag kila! Får se om det blir någon till uppdatering, lär inte somna på ett tag så vem vet?
Puss

Kommentarer
Emma

Haha ska hon vara barnvakt? :p visste jag inte.

2010-07-29 @ 11:02:21 | http://nutiopa.blogg.se/
Anonym

jaa, ni skulle ju till piteå imorgon?

2010-07-29 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback