My weakness is that I care too much.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, jag är för busy (not) jag är bara slö. I helgen händer inte något alls faktiskt, igår tog jag det bara lugnt, for en vända till stan för att hämta ut ett paket med 3 par skor. 2 tygskor och ett par gladiator :) fina! Idag skulle jag väl egentligen till stugan men det blev helt enkelt inte så, jag ides inte, hade ingen lust, hade ingen ork, you name it. Så jag sitter här hemma i byn nu i min ensamhet, inte mig emot! älskar nämligen att vara ensam. Älskling är hemma med sin kusin som är och hälsar på så jag får träffa han till veckan istället :) eller imorgon blir det ju, om jag ids åka till stan. Jag är väldigt slö för tillfället. Hah hojj.

Idag har jag gjort en beställning från eyelipsface.com, det är då alltså smink, beställde 15 grejer för 300 spänn! Deeet är mycket för pengarna! Ni kan få adressen dit så ni också kan fynda http://www.eyeslipsface.se/ :D längtar som tusan tills jag får allt, kunde dock ta upp till 2-3 veckor men den som väntar på något gott! Kanske fotar allt jag köpt sen när jag fått det och säger om det var användbart. Med sånt där billigt smink vet man ju aldrig.

Jag har så förbannat ont i nacken alltså, den är helt stel och stenhård, fattar inte vad jag gjort.. sovit dåligt maybe. Har fotat lite egobilder idag men sladden till kameran råkade bli kvar i stan så sätter in allt när jag kommer dit.

Nä, nu har jag ingenting mer att upplysa er om, ska kika om det finns något bra på tv. Det var en jäkla massa skräckfilmer men det tänker jag inte se när jag är helt ensam hemma och ska sova ensam, feg? skulle kalla det smart.

Kan slänga in en bild som jag fotat med min mobil idag iaf, suddig och allt!
& en ros som mami fotat :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback