Så länge vi är tillsammans, faller resten på plats..



Igår var det fullt upp hela långa dagen. Jag & bästo for på roadtrip när hon hade slutat jobbet, fast först for vi på coop och handlade, sen tankade vi och köpte frullemacka. Vi drog förbi dokkas, där jag visade några sevärdheter (min gård osv) hähä, sen for vi vidare mot ullatti, där fanns det dock inte allt för mycket att se, några får tittade vi på, vi stod på kiosken i några sec också innan vi drog därifrån igen. När vi kom tillbaka till stan så for vi på interflora där vi köpte lite grejer, rosor bla, vi är väl för söta. Sen for vi på pennstället och köpte ett gulligt kort och sist men inte minst dollar, självklart. Där köpte vi lite olika grejjer, godis och sånt där.

Sen bad jag tom sticka från läggan så for jag hem dit och städade lite och fixade mysigt. Jag satte godis i två söta hjärtskålar, satte fram rosen, skrev kortet, tände några ljus, skrev " i love you " på bordet med hjärtpaljetter och satte fram en liten present. Han blev väldigt glad för överraskningen :) sen käkade vi godis och spelade yatzy, sen gjorde vi massa ritlekar, såna här när man ska gissa vad den andra ritar, vi lekte gömma nyckel och spelade kort, hahah romantiskt va, men det var förbannat kul, vi skrattade så vi fick ont i magen :D sen när vi lugnat ner oss kollade vi 3 kronor tills vi somnade. Det var en riktigt bra dag! Ska slänga upp några bilder också.

Idag vet jag inte vad som händer, måste fixa någon mat tills tom har slutat, sen ska vi säkert spela massa spel och nöta tre kronor, det vanliga =)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback