måndagen den 26e juli 2010

Idag har jag vaknat vid elva ungefär, jag hoppade i duschen och sen började jag sminka mig och käkade lite, halv två for jag till mbgt och plockade upp bästo, vi for på stan och kikade lite på lindex, dojjan, sko görans, coop, dollar och lite sånt. Jag handlade mat på coop och lite smågrejer på dollar. Lämnade bästo på jobbet vid fyra och jag brassade hem, började laga lasagne, var klar vid fem typ, den vart riktigt god! första gången jag gör :) det var inte alls svårt, bara mycket olika moment. Sen har jag mest suttit vid datorn och vart med älskling, mami kom till stan på kvällen, hon tog med mitt smink som hade kommit till byn, vi var på coop och handlade, sen körde hon hem mig igen och jag har bara testat sminket lite och sådär.

 

Ska snart duscha av mig sminket och lägga mig på spikmattan med hörlurar i öronen och lyssna skön musik, jag låg så igår i typ 20 minuter, fasen vad avslappnad jag blev och gissa om jag somnade gott sen! Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske ska vara med bästo innan hon börjar jobba, får se.

Ha det bra, puss & godnatt ♥

 

bild tagen från balkongen

 

min goda lasagne

 

en glad älskling

 

en jag med en konstig min

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback