Jag sjunger för mig själv, fastän jag vet att sånt kan kallas ensamhet.

Hallå, eller godmorgon får man väl säga. Jag är jävligt less på att ha en sån här skev dygnsrytm, jag mår dessutom skit av det. Jag lägger mig fem på morgonen, vaknar två, tre på dagen, mår illa, kan inte äta, är som en levande död, blek, trött, likgiltig. Får i mig något först på kvällen, får magkatarr för att jag äter så sällan, är yr och fryser. Ja you name it. Fyfan, vet inte hur jag ska fixa det, ser ingen anledning till att vakna klockan åtta när man ändå inte har något jobb, vad ska man göra, sitta vid datorn? då somnar man ju ändå bara. Jag behöver nog ett jobb, mår fan så mycket bättre då. Min magkatarr var nästan helt bra när jag jobbade på dagis i tre veckor, för då hade jag regelbundna rutiner, åt var tredje timma, sov när man skulle, vaknade när man skulle osvosvosv.

Hjälp mig? Jag blir galen snart!

Idag ska jag till byn, men ingenting är kul alls, när man ändå fan inte orkar göra något och mår illa hela dagen. HOJJ, kan det aldrig bara vara BRA? Kanske man ska testa vända tillbaka dygnet på något sätt i helgen, vakna tidigt, äta frukost, ta medicin mot magkatarr, gå ut på en promenad så man får tillbaka hungern, äta lunch, mellanmål, middag och kvällsfika, lägga sig senast tolv, vakna senast.. tio typ. Det låter bra, men det blir svårt. Egentligen är det väl inte så konstigt om kroppen mår skit av det här, eller är det jag som är känslig? måste hur som helst fixa det. På något sätt. För det är fan inte kul att leva när man ändå bara vill sova eller spy typ. Jag ringde vårdcentralen och berättade hur jag mådde osv och hon trodde direkt att det beror på mina dåliga vanor, så jag får väl lita på det då. Nog tjatat om det, behövde bara skriva av mig, för detta gör mig jävligt förbannad!

Förresten så har det blivit höst nu, igår var det mörkt ute när jag gick och la mig och nu blåser det isvindar, precis som på hösten, solen skiner men det är så förbannat kallt i luften. Jag som fortfarande väntar på sommarn, bara jag som tycker att det varit skitväder? har det varit varmt har det bara börjat åska och regna, i princip varje dag.

Det blev ett jävligt gnälligt inlägg men ibland måste man få gnälla av sig lite.
Nu ska jag nog åka till byn och ta mig en promenad, jag orkar inte sitta här i lägenheten hela dagen.

Hejdå. Ge mig tips på vad jag kan göra åt mitt dygn tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback