It's not that I can't live without you, It's that I don't even want to try..


Jag älskar dig min bästa vän. Jag vet inte vad jag skulle göra om inte du fanns, du är det bästa i mitt liv. Du finns alltid där för mig, dag som natt, det spelar ingen som helst roll. Du lyssnar på mig, du stöttar mig och det allra viktigaste- du förstår mig. Även om jag knappt själv vet vad fan jag pratar om, så vet du det. Jag vet inte hur många gånger du tagit emot mig när jag fallit men en sak vet jag och det är att jag skulle vara på botten om det inte vore får dig. Jag inte bara vill ha dig i mitt liv, jag måste, jag behöver dig. Hela tiden. Och det bästa med oss är att varken någon av oss behöver egentligen säga dess mer, ett uttryck räcker, en min, ett ord, för att vi ska veta hur den andra mår. Vi avslutar varandras meningar och tänker i exakt samma banor. Vi är nog menade för varandra, för vi träffades när vi behövde det som mest. Och sen dess har det fortsatt, är jag ledsen så är du de första som kommer upp i min skalle, den första jag vill prata med och även oftast den sista.

Du har förgyllt mitt liv sen första dagen vi pratade med varann och jag är evigt tacksam över att få vara din vän, jag är så stolt över dig, jag ser upp till dig, många säger att du är liten men du vet inte hur stor du är i mina ögon. En liten tjej med ett så stort hjärta, ett så genomsnällt hjärta. Du är så snäll och omtänksam, ibland till och med lite för snäll, men det är bara sån du är. Och jag älskar dig, precis som du är.

Är du ledsen- så gör det ont i mig med. Är du glad- så skrattar jag med dig.
Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte på mirakel, men det var såklart innan jag träffade dig.

Du är ett mirakel, du är mitt egna lilla mirakel & tillsammans kan vi gå hur långt som helst!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback