Hello hey, what's your name?

Hej igen! Idag har jag varit med mami nästan hela dagen, hon kom hit till oss och jag fick mina ögonskuggor, woho! Bara en ögonskugga hade kraschat, en ful typ knallgrön, så det var ju bra! Jag är skitnöjd, jag ääälskar dom!

Jag och mami for iaf ut på en massa ärenden, åhlins, dollar, coop osv, sen for vi tillbaka till oss och jag käkade och mamma & älsk drack kaffe och fikade wienerbröd. Sen innan mami for hem så satt vi vid datorn och kikade lite, laddade ner lite musik och brände två skivor åt henne så hon har något att digga i bilen :D

När mami for hem har jag mest suttit och lekt lite med mina ögonskuggor, testsminkat lite och sådär, bara slarvigt, utan mascara och sånt. Har även fotat lite grejjs som jag kommer slänga upp här alldeles snaart.

Jag är trött och ska snart stänga ner här och lägga mig på spikmattan och bara slappna av, det är verkligen skönt, man blir så härligt trött efteråt. Har även laddat ner sex and the city 2, blir nog inte att se den ikväll dock, jag vill se den med älsk men han halvsover redan så det får bli nästa vecka någon dag.

Imorgon bär det av till byn, far nog rätt tidigt skulle jag tro, skönt.
Godnatt. Puss







Kommentarer
Anonym

asså har de slutat sälja det där ögonskuggakitet, om inte, kan du inte säga vars man kan hitta de på sidan?

2010-09-01 @ 02:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback