Please promise me that no matter what happens, you'll never let go.

Idag har jag vaknat efter tolv nångång, älsk for på jobbet vid ett, han jobbar eftermiddag denna vecka. Så jag har varit med mami hela dagen lång, hon kom vid två så då for vi på stan på olika affärer, jive, dojjan, lindex, coop och dollar. Jag köpte tre snygga armband från Lindex, har länge sökt nå fina läder eller nitarmband, hittade ett tunt nitarmband, ett svart med svarta nitar, sen ett armband med tre svarta kedjor som sitter fast i varandra och ett armband i läder med silverkulor och en silverkedja. Lite svårt att förklara men dom var finiga! Sen handlade jag en massa mat på coop, det ekade i både kylen och frysen här, så det behövdes! :) köpte även en hårfärg, mörkbrun, färgade håret i slutet på maj så det är ett tag sen, har massa äcklig utväxt som måste bort.

När jag kom hem lagade jag köttfärssås&spagge och sen har jag mest suttit vid datorn, duschat, kollat tv osv. Nu laddar jag ner Snabba Cash så vi ska titta den, äntligen har den kommit ut! :D

Imorgon ska jag till byn på dan någongång och fixa lite, sen sover jag där till onsdag iaf. Får se vart jag hamnar sen.

Nu ska jag bränna en skiva så jag har lite bra musik att digga i bilen ;D
Puss & godnatt.


Grattis på födelsedagen, världens bästa syster!

systrar - som grenar på ett träd, växer vi i olika riktningar, men våra rötter förblir detsamma


Kommentarer
syster

thaanks bejb <3

2010-07-25 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback