ELF!

Idag kom mitt smink från ELF, äntligen! som jag har väntat. Det tog exakt 1 vecka, vilket är helt okej tid, trodde faktiskt att det skulle ta upp till två veckor. Jag har testar grejerna lite smått bara men tänkte göra ett bättre försök imorgon och se om det funkar bra. Det jag testat hittills är då bra! Jag är nöjd med det mesta, färgerna är lite mörkare än de skulle vara, tex ögonskuggorna och läppglanset, annars är allt bra!
Nu lite bilder på det jag köpt!


rougeborste

 

silver eyeliner

 

lösögonfransar

 

läppglans

 

läppglans

 

nagellack

 

svart kajal

 

bronzepuder

 

rouge stick

 

rouge

 

ögonbryns-kit

 

ögonskugga

 

cream ögonskugga

 

 


Kommentarer
Emma

Ser mycket bra ut :)

Var ögonbrynsfärgerna i creme?

2010-07-27 @ 11:14:41 | http://nutiopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback