Dags för uppdatering!

Hello! Nu var det över 2 veckor sedan jag skrev någonting här senast, kanske på tiden nu då. Det har väl egentligen inte hänt dess mer, i helgen var jag och älsk hemma hos mig i byn, jag gick med mamma på marknaden på fredag och på lördag gick jag med mamma, clas och älsk. Jag köpte 2 t-shirtar och ett par pilotbrillor :) Köpte även ett fiskespö och lite drag på fiske-rean, så nu har jag äntligen egna grejer, det har alltså blivit några fisketurer i helgen, syster har också varit med :) det var roligt om inte myggen hade käkat upp en hela tiden!

Nästa helg ska vi vara i stugan och kai, då är det pajala marknad, ska bli myys! Imorgon är min sista dag på Trummans förskola och sen har jag sommarlov, känns skönt men samtidigt lite tråkigt att lämna alla söta små barn.

Nåja, ska nog tömma kameran och se vad som finns på den, bilder från midsommar tror jag?
ska kika!
Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback