Come as you are, as you were, as I want you to be

Godmorgon! Vaknade lite väl sent idag, men jag orkade helt enkelt inte upp tidigare! Jag diskade igår på natten, jäkligt skönt att kliva upp till ett rent och fint kök :D finns inget värre än när det är världens berg av disk, usch då vill man bara ge upp, haha. Nåja, ska snart fixa någon slags frulle, sen ska jag umgås med min kära mamma. Känner mig lite stressad nu så jag måste nog hoppa i duschen och sen fixa mig lite. Har förresten drömt värsta mardrömmarna inatt, usch var skiträdd när jag vaknade!

Uppdaterar nog mer senare, det har inte hänt så mycket intressant. Förutom att mamma skrev att jag fått 3 paket, jag hoppashoppas det är mina ögonskuggor!! :D nu blev jag genast på bättre humör.

Ha en bra dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback