What hurts the most?

Goddag! Idag har min dag bestått av skola. Började 9 och slutade 15. Har gjort bort 2 redovisningar i religion så nu är den kursen avslutad, fan så skönt! Måste göra lite samhällsfrågor och ett arbete i bf snarast.

Jag sitter och reddar lite bilder, är lite uttråkad men samtidigt sjukligt trött, kämpar att hålla ögonlocken öppna. Ska snart hoppa i duschen och sen ska jag nog lägga mig under täcket och slå på tvn, fan vad underbart det vore att få somna före 3 på natten för en gångskull.

Älsk for ut på äventyr så jag lär somna före han inatt :) häh.
Imorgon börjar jag 9 tror jag och slutar 15. Sen är det helg, skönt :)
fast jag ska kanske plugga i helgen, kanske lite, pyttelite iaf.

Nu ska jag draow! slänger in en bild här från i somras ;D




älskar min sötsak ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback