Söndag

Idag har varit en skön dag! jag och syster har kört skoter någon timme på dagen, det var jäkla kul och nå djävulskt skönt väder ;D man ville knappt gå in. Sen käka vi iaf, älgskav o potti, präddi gott och älskling kom typ just när jag hade ätit klart och då packade jag ihop lite grejjer och sen brassade vi till kulka direkt. Nu lagar gubben mati, köttfärssås och tagliateller :) så vi ska käka lite och sen blir det nog mest mys och en hel del nördande från min sida gissar jag ;D hähä

Imorgon får jag min kamera, wiho! tänkte ta med våran filmkamera också men jag ides inte, ska ta den imorrn, ska nämligen till byn en svänki ;D hemligt projekt på g!

Efter jag käkat och tagit min penicillin ska jag ut till igor en sväng och sopa av han och kanske köra lite, gissar att han saknat mig hela helgen, lillelillegöbböööndåahm, kan birätta att jag saknar min bästa vän också ♥

Nu ropade tompa att maten är klar sååahm, roger över, roger ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback