I'm just gonna take a minute and let it ride

dagens låt: Paramore- misery business
dagens frisyr: lockigt
dagens smink: inget än
dagens klädsel: linne & långkallingar
dagens planer: fixa en tid till vårdcentralen, sen ska jag hem till byn
dagens vill ha: pengar
dagens saknad: mogge
dagens drog: musik, bubbelvatten
dagens tråkigaste: att fara till vårdcentralen
dagens finaste: tom
dagens kram: tom
dagens humör: har inte hunnit känna efter, trött iaf
dagens mående: dåligt
dagens borde: plugga
dagens parfym: ed hardy
dagens bästa: att det är fredag!
dagens sämsta: att jag har en miljard saker att göra
dagens sysselsättning: sitta framför tvn sikört
dagens materiella vill ha: kameran som snart är påväg till miiiig
dagens längtan: tills tom slutar så jag får en puss
dagens fundering: varför fryser man alltid?
dagens middag: den som lever får se
dagens mat: dunno
dagens kärlek: tom såklarti
dagens skratt: med en receptionist från vårdcentralen haha
dagens tanke: massa
dagens irritationsobjekt: inget ännu
dagens smycke: min förlovningsring + mitt halsband jag fått av tom
dagens just nu: ska jag klä på mig och kladda på lite smink så man ser ut som en människa
dagens önskan: att alla mår bra och är glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback