I only wanna be with you..

Imorgon är det skola, fifan säger jag bara. Man borde försöka sova men hur? och är det ens värt ett försök? känns lite svårt om man säger så. Nåja vi har ju kort dag imorrn iaf, skönt! Min älskling ligger redan och sussar så sött :) stackarn som stiger upp före fan varje morgon, usch. Ska nog joina han snarrebarre, är bara så himlans svårt att slita sig från denna dator, särskilt när bästo är på ämässän.

Idag har jag faktiskt träffat bästo, jag fick ett ryck och for dit utanför henne o skrev åt hon " om du vill umgås, kom ut nu ;) " hon trodde dock jag skämtade men det gjorde jag ju inteee! så äntligen fick man träffa den damen som man längtat ihjäl sig efter. Vi hade väl ganska mycket smaskiga saker att berätta åt varann haha, vi blev välldi slemmig i halsen som alltid när vi umgås, just för att vi pratar mer än nånsin då. Så har vi skrikit uta bara fan till nomy och annat coolt. Det vanliga helt enkelt :)

Man undrar vart fan lovet tog vägen, ändå tycker jag att lovet har känts skitlångt fast man har ju inte gjort något egentligen.. hmm. Jag har nog mest bara varit hemma i byn med hjärtat och njutit av ledigheten. Hade inte haft något emot att vara ledig några veckor till, hähä.

Snart är det parej också, först fyller sväffa år 1a feb, så då det blir 50års ferre, sen mami 5e feb, sen jag 6e feb, och sen lellebelle 7e feb! en riktig festmånad det. Jo juste, sen firar jag och finast 4 år den 23e feb ♥
tänka sig, att det snart gått 4 hela år, det känns ju som att man träffades igår :) kan inte fatta att vi gick i hakkas skola när vi blev ihop, känns som att det är evigheter sen man gick där. Menmen, tiden går väl fort när man har roligt i guess?

Vad mer kan man birätta? kan berätta att jag har ätit fläskfilé idag som tom lagade igårnatt, jag somnade tillome före han igår, halv tolv tror jag klockan var :O sjukt. Sen vaknade jag till o sa " skulle inte du laga mat? " lät tydligen väldigt vrång hah, då hade han visst lagat för längösenön.

Förresten så älskar jag min sodastream som jag fick i julis, är lite smått beroende om man säger så.. men det är ju likt mig. Hömhöm, nu ska jag slå på tvn och sen lägga mig i sängen o kramas lite tills jag somnar!

Pöss o gonatttttön!


Slänger in en somrig bild här på pigo,
jag älskar dig, kommer alltid göra det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback