02:34

Well hej, idag har jag inte gjort så mycket, jag har varit med syster hela dagen lång. Vi har kört lite skoter men det var välldi kallt så vi var bara en stund, sen tog vi med vovvarna på en tur också så dom fick springa av sig på sjön. Lelle har varit här och busat också :) jag och syster har vrålat lite singstar också sen vart vi less och for till gve en svänki och kollade läget, där var det dött som vanligt då for vi till byn och nu sitter jag vid datorn och har gjort det sen vi kom hem, pratar med bästo på msn ;D hon har gjort en ny header åt mig, präddi görliegörl!

Imorgon ska jag och syster kanske köra skoter på dan om vi ids, om det inte är iskallt. Mogge är sötig, han ligger och sover här bredvid mig i sängön :) ska nog ringa älsk snart och sen försöka sussa!

Pösselipöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback