I don't wanna lie cause I'm pretty sure I'm gonna die one day

Då var det måndag igen och helgen är över. Det har varit en rolig helg, massa kalasande, fredag, lördag och söndag :) på fredag blev ju jag firad, på lördag var vi i ullatti hos svärfar och firade han och i söndags firade vi leon :) Jag var nykter på lördan för att jag mådde dåligt efter fredagens bravader så jag agerade chaufför, dock bara åt mig själv men iaf. Det var iaf kul att träffa lite släkt och sånt där :)

Förövrigt så tror jag att jag fått magkatarr :/ det svider och bränner i magen dygnet runt och illa mår jag så jag håller på att spy hela tiden. Hojj, jag blir så leess! tror det beror på inre stress, jag är ju inte en stressig person egentligen, men funderar ofta och oroar mig över saker så att, bara sluta stressa, men hur lätt är det? värst är det på morgonen och natten :/ skitsvårt att sova. Har köpt något receptfritt på apoteket, får se om det funkar, är lite skeptisk faktiskt.

Idag har jag iaf varit med sanne en sväng och kikat lite, vart på apoteket oså, sen for jag hem där det var helt kolsvart, strömmen var borta i typ 4 timmar :/ mamma och pappa var och hälsade på, de hämtade pizza från laguna så vi satt och käkade i mörkret med några hundra ljus på, mysigt ändå :) sen har vi inte gjort så mycket, kikat outsiders och 2 och ½ män, nu sover älskling, jag ska nog hoppa i duschen och sen försöka sova, hoppas det gåår! måste nog lösa lite korsord först :)

Till helgen är det fest i klubbstugan i byn, så jag och älsk ska nog kika förbi där och käka lite köttsoppa och kanske ta nån cider/öl, kan ju va präddi ejwzome? häh ;)

Nä nu ska jag nog gå och duscha! slänger in en bild här från idag. Fick förresten den här tröjan i present av svärmor&svärfar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback