Februari.

Nu var det ett bra tag sen jag skrev igen och igår tvingade bästo mig att göra det ;) näämen.. I helgen har jag varit i byn bara och tagit det lugnt, i fredags bakade jag en smörretårre, god uta helvete, den var slut på lördagkväll, hähä. Sen har jag varit med syster mest, fotat lite, filmat lite, kört skoter, busat med leon, färgat håret på mig och på mamma osvosvosvosv ;)

I veckan ska jag och bästi kanske ha en foto/film dag. Känns som att man är i behov av det, hah! Igår lagade jag mat på kvällen när jag kom till kullen, lagade potatis, fläskfilé i ugnen med grädde och riven ost på. Så jag får väl se idag då om det vart bra eller inte :) men nåå trorja!

Jo igår hade tom med sig en påse men lite krejjer, det var ett frisörschampo och två läppglans, som svärmor hade skickat med :) ♥ tack så mycket.

Idag vet jag inte vad som händer, ska nog kika lite grejer och se om jag vill ha något i present :D tom har tvingat mig, har iaf hittat två tröjor från gina. Har lite andra planer också, så ska kika!

Secondhand serenade- Like a knife, lyssna den, den är välldi ;)

Nu ska jag gå! slänger in lite bilder här från helgen! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback