dagen jag förlorade mina halsmandlar..

tjenafan! nu ligger jag på sjukan med bortopererade mandels, mår präddi ejwzome fuckthis :) skulle egentligen ha opererats vid sju i morse men det vart förseningar så det blev först klockan ett, vaknade före tre nångång och undrade vart fan jag hamnat, så låg jag där i två timmar och filosofera och sen brassa vi tillbaka till mitt rum igen :) bästo var och hälsade på mig innan jag skulle oppas, skönt att se det fejset en sista gång (i värsta fall) hähä.. har mest ätit massa glass och softat i min tuffa utstyrsel! mami sover här med mig för att jag är för feg för att sova själv, men hur kul äre liksom? nä nu ska jag lösa korsord igen och se om jag blir nå klokare ;) inte puss men kram, saknar min älskling kan jag ju meddela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback