And I'd give up forever to touch you ..

Hello! Idag klev jag upp vid halv 9, skulle börja 9:20 men då ringde åsa och sa att vi inte har någon skola idag, för att det är vattenläckage igen. Då blev jag lite lycklig. Hade dock börjat sminka mig och allt så jag ides inte gå och lägga mig igen, är trött som tuusan men ändå skönt att vakna tidigt. Måste göra lite ärenden idag men det är ju så förbannat kallt, vill helst inte gå utanför dörren :/ huuh

Kanske ska vara med bästo idag, undrans om hon kanske sover?
Jag är iaf hungrig och idag ska jag laga tacos, föriibannat gott! Men först frulle kanske?

Nu ska jag fuckthis gå!


and I don't want the world to see me
cause I don't think that they'd understand
when everything's made to be broken
I just want you to know who I am
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback