23:30

Idag är en sån dag då ingenting går rätt till, allt blir bara fel hela tiden och jag är förbannad och irriterad och less och arg och galen men samtidigt glad, sjukt humör. Jag sitter iaf hos sannebanne nu och surar mest, hon ligger i sängen och nördan fejjs mest, snart måste man väl hem o sova, jag iiids inte ens gå ut, sätta mig i min kalla jävla bil, köra hundra år, gå ut, frysa igen, gå upp för alla tusentals trappor, låsa upp dörren, gå in, tvätta sminket, eller tillome duscha, föna håret, frysa ihjäl, lägga mig i en kall säng bredvid en som redan sover som en stock, lösa korsord som jag ändå inte klarar av, försöka somna fast det är helt jävla omöjligt, tillslut somna efter 40 år, vakna tidigt, frysa som en jävla gris, inte vela lämna sängen, hojj nu orkar jag inte fortsätta. Tror jag stannar här ett tag till faktiskt.





Kommentarer
Anonym

välddi lik mommo!!!

2010-02-04 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback