svar på kommentar

Lina om Tutorial- brown:
läser din blogg och tycker verkligen du är jätteduktig!
Var ELF sminket bra? går det att jämföra med mus?
Var det snabb leverans? /lina

Tack så mycket, kul :)
Jo, jag gillar sminket från ELF, men eftersom det är så billigt så är ju vissa produkter jättebra medans andra är lite sämre. Men jag tänkte göra en liten recension om allt smink jag köpte nu sist, när jag provat allt ordentligt! :)

Nä, alltså det går nog inte att jämföra med MUS, det är ju som ett budgetmärke men det funkar absolut, inte lika bra kvalite men jag rekommenderar ändå deras smink.

Leveransen brukar vara mellan 7-14 dagar, sist fick jag mitt paket efter en vecka, så det gick hyffsat fort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback