Helloo!

Har verkligen varit kass på att blogga nu de senaste dagarna. Jag är i byn och orkar oftast inte blogga när jag är här, mest för att jag är upptagen med annat och för att jag inte har några nya bilder på datorn här. Och det är ju så tråkigt med bild-lösa inlägg!

Idag har jag iaf mest tagit det lugnt på dagen och så, fick hem lite paket (julklappar) och sen vid fem kom leon hit och busade på till typ åtta, han var så goo så :)

Nu sitter jag och tittar Scrubs, ska nog ta en dusch snart och sen lägga mig framför tvn och ligga på spikmattan så kanske jag somnar i tid!

Nu vet ni iaf att jag lever ;D har fått mitt paket från ELF också, ska visa er när jag kommer till stan och kan tömma kameran. Har testat några grejer och jag är väldigt nöjd!

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska kanske baka pepparkakor med mamma :D och kanske åka till stan, får seee. Godnatt på er!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback