December-lista

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: ja
ÅNGRAT NÅGOT: ja
LJUGIT: nej
SVIKIT NÅGON: nej
KÄNT DIG SÄMST: ja
GRÅTIT: jo
SKRATTAT: jo
VARIT SJUK: ja
VARIT UTOMLANDS: nej
TÄNKT PÅ SJÄLVMORD: nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: joo, som jag redan kände då

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: det är olika, periodvis typ, men jag bölar till det mesta, filmer osv
SKRATTAR DU OFTA: så ofta jag kan
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: hmm, frusen, trött
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: garra


KÄRLEK


BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: nope
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ja faktiskt
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: jaa
OM JA, VEM: min tom
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: men en
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ohja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: det med
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: spelar ingen roll alls

UTSEENDET PÅ DIG

LÅNGT ELLER KORT HÅR: långt
SNYGG ELLER FUL: lagom
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: sådär, vissa saker vill man väl ändra på men inte är jag väl missnöjd inte
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: det händer
ELLER TVÄRTOM?: inte vad jag hört iaf
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: nae
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nää aldrig
SMINKAR DU DIG: jopp
ÄR DU INTE VACKER UTAN? inte särskilt, man ser ju mer levande ut med smink + att det är så förbannat roligt att leka med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback