11december2010

Usch vad jag drömmer dåliga drömmar ibland, denna natt har jag drömt så mycket jävla sjuka grejer, vill inte ens berätta, fy. Sen är allt så verkligt, så man mår dåligt när man vaknar..

Nåja! Sitter i kullen och har klivit upp för en timma sen, funderar på att gå och sätta i motorvärmaren och sminka mig lite. Ikväll ska jag nog vara med älskling, tänkte se Så mycket bättre och efter det första Sex and the city filmen :) äntligen lite bra på tv. Mamma & pappa är i lule och julshoppar lite och ska sova hos anna. Så det är tomt hus, förutom lilla morgan då!

Nä, nu måste jag göra något, det är ju fan mörkt redan! :( fast skönt att det är varmare, bara -13 idag.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback