Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Halloo!

Idag har jag vaknat vid 11, gick upp och på toa, sen öppnade jag balkongdörren för att få lite friskluft, sen la jag mig i sängen igen och råkade slumra till, ända till 13, och förbannat vad jävla kallt det var när jag klev upp igen, endast 14 grader inne! Så att, det var inte så smart.

Nu sitter jag och lyssnar musik och funderar på vad jag ska göra, hade verkligen behövt diska, det är väärldens berg! :( sen måste jag på ica och hämta ut mitt ginapaket, jobbigt men ändå inte. Jag tror att jag ska till byn idag faktiskt, börjar bli lite less på att sitta här i lägenheten och inte göra något alls. Och jag är fortfarande inte helt frisk heller, fast hostan är nästan helt borta nu, skönt! Men det märks att man haft influensa, blir helt slut typ direkt jag anstränger mig.

I helg vet jag inte vad jag ska göra, ingenting särskilt tror jag. Vara hemma i byn, med eller utan älskling, har ingen aning om vad han ska göra? :) får väl seee.

Nä, nu måste jag försöka få i mig någon slags frulle, hojj vilka jävla tider man har. Det är ju middag snart. BLÖH! Jag känner mig lite negativ och nere för tillfället. Jag saknar min hund. Han gör mig glad.

Puss


bild från april nångång, bildbrist jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback