can i be the one?

Hallo!

Detta är femte dagen som jag är sjuk, eller alltså riktigt sjuk, har ju varit småhängig rätt länge innan det bröt ut. Har iaf haft feber sen onsdag till igår, idag är jag feberfri, skönt! En natt hade jag tillome 40grader, usch vad slut jag var! Men nu börjar det iaf vända, ser iaf ett ljus nu, haha. I helgen har jag då alltså vilat mest, min älskade har varit här typ halva veckan och igår for han hem, fast snart kommer han igen :D allt är så jäkla trist utan han.

Wäll, vad kan man mer säga? har ju inte hänt sådär jättemycket direkt. Vet inte när jag ska till stan, tror inte jag orkar fara imorgon men jag får seee.

Imorgon börjar skolan, jag vill också börja! Känns fan hemskt att inte ha någon klass längre, man är ju helt rotlös, helt utlämnad till stora vida världen. Hur fan ska man veta vad man vill? Jag har då ingen aning.




Kommentarer
Anna

hurruduja, jag har också funderat hur fan man vet vad man vill med livet. vad man vill bli och vad man vill göra. jag är så jävla avis på alla som kommit på det redan ! Känns som att man aldrig kommer komma på vad man vill :/

2010-08-23 @ 13:50:57 | http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback