Min superduperintressantadag

Idag har jag varit med mami typ hela dagen. Vi har varit på top bostäder, gått på coop, dollar, jive och lindex. Jag har handlat en massa mat, det behövdes för det var heelt tomt i kyl och frys! Köpte även lite smågrejer på dollar, typ disksvampar och sånt där nödvändigt. Sen for vi hem till kullen och jag började med maten, lasagne stod på menyn. Mamma stannade och åt och sedan brassade hon vidare till byn igen och tom for till kim. Då passade jag på att duscha och fixa mitt hår med vågtången, det tog 45 minuter, fyfan vad tid det taaar, men jag trivs bäst i vågigt eller lockigt hår så det är väl värt det!

Nu har tom kommit hem, han ligger i sängen och kollar tv, jag ska nog också försöka sova snart, jag känner mig helt slut i skallen och kroppen. Jag tror fan jag har järnbrist, jag fick mens igår och nu är den i princip borta. Det kan ju inte vara normalt? Förut hade jag minst 5-6 dagar. Jag har iaf tagit järntablett både igår och idag, får väl se om det börjar kännas bättre.

Det är värsta fina himlen här utanför, tog bilderna nyss på månen, från balkongen. Välldi mysigt!

Wäll, vi brukar ju kolla film från datorn till tvn via en kabel, men den kabeln har nämligen gått sönder på något sätt så nu kan vi inte göra det. Vi som vill se one tree hill :( vad ska man nu somna till? BLÖÖH!

Äh, kanske drar datorn till sängen och kollar på datorskärmen, det blir ju lite smått men det kan ju vara värt. Imorgon vet jag inte vad som händer, ingenting särskilt hade jag tänkt.
Diska måste jag iaf, det är en jävla hög nu! Men annars vet jag icket.

Ääh, nu ska jag krypa ner bredvid gubben =)

Godnatt & sovgott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback