Tråkigt såhär mitt i natten, ja.

vilken frukt åt du senast? måste varit banan
hur ofta äter du plockgodis? inte ofta nåmer
vilket djur hade du varit, om du fick välja? en fri fågel
tror du att du kommer att få leva ett till liv? jag har ingen aning
är du värd mer än andra människor? nej
vilken familjemedlem står dig närmast? min syster och mamma
vad heter du på facebook? frida lampa?
vilket barnprogram är roligast? piff o puff
är tjejer eller killar bäst?
har du varit på en gayklubb? nope

äter du kanterna på brödskivan? nä, eller jo, om jag är riktigt hungrig
är du vegetarian/vegan? nej
vart hittade du den här listan? på någon sida
har du en egen lägenhet? jag och tom har
vilken kamera har du? nikon d40
vad har du valt för bild här uppe? ingen
vad vill du bli kallad? frida är bra
vad hade du hetat, om du fått välja? det där är en förbannat svår fråga, jag kan inte välja
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? kille vore väl fränt o tedda
vad gör du just nu, i denna sekund? dricker bubbelvatten
vilka sidor och program är du inne på just nu? bloggen, spotify

hur många timmar sov du inatt? tillräckligt
vilken tid gick du upp imorse? halv tolv
hur många har du på msn? inte många
hur många tjejer/ respektive killar? orkar inte kolla
hur många blommor har du i ditt fönster? ett par
vattnar du dem själv? mina behöver inte vattnas
te eller kaffe? te
laddar du ner film/musik olagligt? jo
eller lyssnar du via spotify? jo
är du inne på msn? nej

vad har du för påslakan? ljusrosa med en massa små blommor
vart är du just nu? i kullen
sitter du på en stol från ikea? nej
tuggar du på något, isåfall vad? nej
när städade du ditt rum senast? hm, förra veckan kanske
när träffade du din morfar senast? honom har jag aldrig träffat
vem är du kär i? tompa
har du nån sjukdom? tycker jag har en jävla massa, men inte vet jag?
vad händer i höst? jag önskar jag visste
vad är du för stjärntecken? vattuman

vilken film såg du på bio senast? jag minns inte när jag var på bio senast
rött och svart eller vitt och grönt? rött och svart
frukt eller godis? godis
vad äter du till frukost? typ en macka eller så väntar jag och äter middag
vilken typ av film gillar du? drama, romantik, komedi, kriminalare
och vilken gillar du inte? action typ
vilka är din favoritlåtar just nu? jag är inne i en melissa horn period så att
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? det vet jag inte
brukar du tejpa över din mun? nae
var du på dreamhack? ?

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? jag har inga på mig
hur ser dina underkläder ut? som de ska
när blev du taggad på facebook senast? vet inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback