-

Jag blir så jävla irriterad på folk som gnäller om hur dåligt gällivare är,
hur dum i skallen alla i gällivare är, hur tråkigt det är i gällivare,
att alla super i gällivare, att det är så mycket skitsnack i gällivare.
Det är väl ändå inte stället allt hänger på, mycket handlar ju om hur man ser på saker och ting. Visst jag tycker att många är jävligt tragiska som super onsdag, fredag och lördag. Vissa är riktiga jävla drägg, men det hjälper ju inte att säga det eller skriva det, folk är äckliga helt enkelt, det får man lära sig att leva med.

Men är det fel då att göra något åt sitt liv så man trivs? Flytta om det är så förbannat hemskt. Jag menar inte att jag älskar gällivare, det gör jag verkligen inte, men det är väl jävligt onödigt att spy galla på alla andra som ändå försöker leva i detta helvete?

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback