och någonstans där blev jag den jag är nu

Hej! Idag har jag vaknat efter 8, for till skolan före nio, hade svenska, muntligt nationellt prov, man skulle alltså snacka om något i 5 minuter, det gick braigt och efter den lektionen slutade jag, skööönt! Då for jag iaf hem, satt vid datorn, kolla tv osv, la mig i sängen och tänkte vila men då skrev jag åt sanne och hon hade just vaknat så då bestämde vi oss för att hitta på nåt istället, är typ över 2 veckor sen vi såågs så det var roligt :)

Kom hem för en stund sen, har lagat tacos och tom har diskat, så nu är det också bortgjort. Får verkligen ångest av att se ett helt berg av disk, fy. Vet inte riktigt vad jag ska göra, tom ska till kim efter han duschat, funderar på att vara med sannebanne igen ;D hähä, imorrn börjar jag först 11:10, så jäkla skönt. Har fan praktik nästa vecka men har inte hittat någon plats ännu, braa? finns ju som inget här, inget inom turism iaf.

Det känns att det börjar bli vår på riktigt, när man vaknar av att solen lyser in genom fönstret och termometern visar 8 plusgrader, snart är det sommar, det märks i kroppen också, ett slags lyckorus.

Sitter och sjunger en massa lasselåtar, vill se han, helst NU!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback