Påsk & sånt.

Nu är även detta lov slut, jag har varit hemma i byn hela veckan. En dag var jag, mami och syster i haparanda och shoppade litegrann. Jag och älsk har suttit ute och grillat på gården nästan varje kväll, igår satt vi ute i princip hela dagen och på kvällen drack vi något glas och sjöng vid elden när bror och morbror spelade gitarr. Trevligt trevligt! Har även hunnit bli faster än en gång, åt lilla Leija :) hih. Det har varit ett skönt lov, bara det att jag haft både magsjuka och en jobbig förkylning, som vanligt då eller?

 

Nåja, nu sitter jag och tom i kullen iaf och jag har söndagsångest, tom spelar tvspel och har nyss lagat älgskav och potti, han är så duktig såå ;) snart ska vi krypa i säng och somna till en film. Fast först lite bilder!

Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback