jävla skit ocksååå

Sitter här i min säng & mår illa :( gissar att jag får magsjuka, men hoppas inteee, fan vad jobbigt! Älsk for hem nyss, jag tyckte synd om han att behöva ligga i sängen hela dan för att jag inte orkar göra något, så nu är jag ensam och övergiven.. nämen atte, vi har ju lovet på oss att umgås :) tittar hundtricket och tänkte göra en lista bara för att jag är less och har tråkigt!

VEM


Vem är i rummet med dig?
ingen
Vem fick du senaste sms av? älsk
Vem tänker du på nu? älsk
Vem pratade du senast i telefon med? syster
Vems hus var du senast i? anton, emma o lelles
Vem önskar du var med dig nu? ingen alls
Vem är din favoritsläkting? jag vet inte

VAR

Var är din mobiltelefon?
på sängbordet bredvid mig
Var handlar du mest? mat eller? coop isåfall
Var fick du tag på tröjan du har på dig? beställde den från HM
Var åkte du senast bil? till kiosken och hem

VAD

Vad åt du senast?
två rån var det enda jag fick i mig
Vad drack du senast? cola
Vad är det för färg på dina byxor? röda mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå? en lypsyl
Vad har du på fötterna? några tår och sådär
Vad är din favorit färg? vit, svart, rosa typ
Vilken film såg du senast? någon skitfilm
Vad hör du just nu? tvn

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
jo
Hånglat på en bio? ne
Hånglat i skogen? jo
Tyckt att din kusin är het?
Sovit naken? jo
Kört över hastighetengränsen? jo
Målat om ditt rum? målade ett rum i min gamla lägenhet
Dansat framför en spegel? jo
Fått hicka? klart
Dumpat någon? typ
Stulit pengar från en kompis? nee
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? jo
Varit i slagsmål? naae
Smugit ur ditt hus? jo
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? nope
Älskar eller saknar någon nu? det är väl klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback