inget fredagsmys för mig inte!

Idag har jag varit i skolan till efter ett typ, sen brassade jag till byn, jag har pluggat heeela dagen. Har gjort bort 3 uppgifter och är på halva fjärde nu, förbannat skönt! Skönt att göra bort rester så man kan ta det lugnt när man kommer tillbaka efter praktiken. Har praktik nästa vecka och två veckor till, ska vara på skogshotellet med soffe :) blir säkert roligt. Jag var jävligt trött vid tio, av allt pluggande, men nu gick det som över, såklart.. ska nog ända försöka sova nu.

Imorgon blir det pluggplugg och åter plugg, ibland måste man vara duktig. Har beställt studentklänning idag, hoppas den blir finig! Ska kanske klicka hem ett par fina skor jag hittat också, får se imorgon. Nu ska jag SLÅ igång tvn och somna till den, varför säger man slå egentligen? undra hur många som faktiskt slår igång sin tv..hm. Kan ju meddela att jag saknar min pojkvän, liiiiiiite, det är ju så trist att sova själv! Ska nog drömma en söt dröm hade jag tänkt. En puss får ni väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback