Have a heart..

Hej! Nu har jag inte skrivit på hundra år igen, har inte haft tid, skolan tar upp all min tid nuförtiden. Men nu är det inte mycket kvar att göra :) Igår var jag hos pernilla och jobbade PA, ska dit idag igen så vi blir klara nångång. Men först praktik, joooobbiigt! vill bara att den ska ta slut! Men jag har ju soffe där, så jag överlever iaf :) hähä

Till helgen är det valborg, gissar att det blir byn på fredag och grilla och sjunga vid brasan och sådär, lördag kanske det blir björnis men är inte säker, ids aldrig fara ut nåmer, känns alltid så ovärt.. men man seer ju.

Förövrigt händer det ingenting spännande, allt rullar på som vanligt. En massa plugg är väl det enda. Saknar min bästavän. Men nu har hon äntligen kommit hem från sthlm, konstigt att man alltid saknar någon ännu mer om dom befinner sig några mil bort.

Idag ska jag nog hämta ut min studentklänning :) hoppas den är fin! Sen ska jag till skolan en sväng och hämta lite grejjer och sen till pernilla. Snart är det tydligen mösspåtagning, vore bra att ha en mössa att ta på sig då. Säkert hinner jag inte få min.. :/ vore så typiskt.

Äh hoj, det blev bara ett gnälligt inlägg för att jag är på dåligt humör och känner mig sur o nere såhär på morgonkvisten. Nu ska jag borsta tänderna och hoppas på en bra dag!


Bjuder på en bild från förra året, en vackör vårdag när vi grillade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback