Läkarbesöket..

gick väl inte sådär jättebra.. Han kollade min sänka och svaljprov, var tydligen frisk :P eventuellt ett förkylningsvirus. Fick slemlösande tabletter som tydligen ska ta bort slemmet och göra så jag får lättare andning. Han förstod inte att jag var där för att jag vill operera bort mina halsmandlar, tillslut fattade han det och han tyckte det var en väldigt dålig idé. Det tycker inte jag. Ska ringa till öron, näsa, hals istället, dom kanske är mer seriösa?

Nu sitter jag, mamma och mogge hos syster iaf och mamma ska snart på arbetsförmedlingen och jag och mogge ska stanna här och vänta tills hon är klar och seen ska vi nog på coop och handla.

Vad händer sen?

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback