I'm glad I didn't die before I met you!

jag önskar att jag kunde
förklara känslan som går genom hela
min kropp så fort jag ser dig

ett leende från dig och
det känns som att man klarar allt igen
hur liten och värdelös man än kände sig innan

ingen känner mig såväl som du
och även om någon skulle försöka
skulle ingen lyckas så bra som just du

du förstår mig, ett visst leende och
du vet precis vad jag menar och hur jag mår
det behövs inga ord

det spelar ingen roll vad vi gör
att stirra in i väggen 2 timmar
skulle vara roligt
bara jag gör det med dig

du är min andra halva
mår du dåligt, gör det ont i mig
är du glad, så är jag glad

du har räddat mig så många gånger
och aldrig låtit mig falla
fast jag varit så nära, många gånger
du har stöttat mig och stått bakom mig
och det är helt ovärdeligt

du har lärt mig så mycket om livet,
om vad lycka egentligen är
vad kärlek, skratt, sorg och gråt är
och skratta, det är det du är bäst på
det känns i hjärtat när jag hör dig skratta

jag vill skrika till
hela världen att just
Du
är min bästa vän

att just jag fått chansen
att lära känna dig
är jag evigt tacksam över ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback