I wont let this build up inside of me

Hejhopp! har varit på lite äventyr sen sist jag skrev. Anna och sigge kom till mig före 14 nångång, då fikade jag och sen gick vi ut på en promenad här i kullen, det var skönt och härligt väder! När vi var tillbaka på våran gård bestämde vi oss för att fara på dollar, åhlins och domus. På dollar köpte anna lypsyl, på åhlins köpte hon en ring och örhängen och på domus köpte hon lite matön :) sen drajvade jag och igge hemåt. Jag har nyss ätit köttbullar, spagetti och brunsås, av nån anledning tycker jag det är välldi gott, i somras var jag besatt av det.. fast egentligen blir jag beroende av allt, spelar ingen roll vad det handlar om.

Nåja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ta en dusch och sen bara sitta och nörda eller lägga mig i sängen framför tvn. 21:55 ska jag iaf se fråga olle :) älsk är ute och rantar nånstans så jag sitter här ensam med massa ljus tända och mysig musik, ibland är det så skönt att bara vara helt ensam.




Lyssna och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback