But what was normal in the evening by the morning seems insane

Okej, jag tänkte försöka blogga, än en gång! haha, får väl se hur det går. Jag har iallafall suttit och grejjat med den här bloggen ett bra tag nu, den här designen får duga, ett tag iaf ;)

Förövrigt sitter jag och lyssnar på Bright Eyes, väldigt givande faktiskt. Älskling ligger bredvid mig och sover så sött, ska snart krypa upp bredvid han, ögonlocken börjar kännas lite tunga faktiskt, inte konstigt med tanke på att klockan just slog över till 02:20.

Vad gör jag vaken? Ibland kan man verkligen inte somna och att vända dygnet verkar vara jävligt lätt hänt. Lovet pågår i några få dagar till, känns som att man hade behövt lite fler dagar ledigt. Men what to do?

Imorgon ska jag kanske spendera lite tid med min bästa vän, hon är en sån där person som man saknar direkt man vänder bort blicken ♥

Idag är det 28 oktober, vilket betyder att julafton börjar närma sig, känns faktiskt väldigt mysigt och det är inte likt mig att tycka det, inte såhär tidigt! Snön vräker ner och verkar inte försvinna? för mig gör det detsamma, det ska ju ändå komma så varför inte nu?

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback