19:45

Hej igen!
Sen sist jag skrev har jag och mamma hunnit vara och handla på dollar och coop.
Jag hyrde film på coop, the proposal som jag och älskis ska se alldeles snaart!
Jag har självklart hunnit sova igen, från 17 till 19 ungefär. Det finns ju inget bättre än
att sova en stund på dagön, man är sådär äckligt trött och sen blir man välldi pigg.

Imorgon är det fredag och jag hoppas jag mår lite bättre då, jag är ju inte dödssjuk direkt
mest trött och seg. Vi skulle ju egentligen fara på olles imorrn och harrys på lördag, men
med tanke på att jag är sjuk så blir det nog mest troligt bara lördag. Men det gör inte så mycket,
jag hatar olles, harrys är ju så mycketmycket roligare.

Nä vetni, nu ska jag snart sätta igång filmen och lägga mig i sängen, fan vad skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback