This time baby, I'll be bulletproof..

Okej, nu har jag inte skrivit på ett tag men jag har helt enkelt inte haft någon som helst lust.
Idag har jag iaf varit i skolan och sen åkte jag till min bästa. Vi har legat o myst o kollat the notebook och fällt en och annan tår. Jag var dödligt trött men med en sanne bredvid sig är det nog fan omöjligt att somna ;) såå jag låg mest och vände på mig och försökte men det gick bara icket. Nåja, shit happens? Jo, sen for vi på dollar, ääär jag förvånad? ne! där köpte vi lite väl mycket kanski? hähäh

Förresten så blev vi sjuka efter våran camping som vi var på igår, vi campade utanför kiosken i kullen, jag, bästo och igor, riktig myskväll, dock lite för kallt och lite för många åskådare men annars så! Jag skulle ju lära min kära vän hur det är att campa, jag tror inte hon var så förtjust i det om jag ska vara ärlig ;) ett gott skratt fick man då iaf, mer än en gång.

Nu ropar älskling att matön är klarön, så jag ska gåöhm..



nu har jag etit matön, jag tog lite bildörna!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback