Söndag..

Ja,  nu sitter man här i byn efter helgens alla bravader. Jag mår inte så dåligt som jag trodde att jag skulle göra men riktigt helt normal känner man ju sig inte. I fredags var jag och bästo iaf på nex, vi skulle på olles men vi hade ju inget förköp så det gick ju icket. Men det var roligt på nex, fast det bara var pub. Igår var jag, bästo och syster först på björnis en sväng och sen fixade jag och bästo förköp och for på olles, ganska jävla dum idé faktiskt. Jag gillar verkligen inte olles! det ÄR inte roligt där. Tog en pizza och for hem ungefär halv 3. Skönt om man säger så.

Idag ska jag till kullen med älskling, saknar han nå djävulskt mycket!


Nu ska jag fika något! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback