Lördagsmys!

Vi har nyss ätit pottigratäng och älgfilé,
väldigt jävla gott!
Ikväll vet jag inte vad som händer,
kanske man sjunger lite singstar? :)
kan vara roligt.
Annars blir det väl mest att ta det lilla lugna..
bror och älsk skulle fixa nåt i bilen och
mamma, faster kickan, morbror clas, emma och lelleboy
sitter i köket och väntar på pajen som är i ugnen.
Snart kommer pappa hem från jobbet också,
hoppas även på att syster kommer när hon slutar :)

Nu känner jag mig äntligen rätt så pigg och frisk,
hoppas på att vara helt frisk till på måndag.
Då ska jag återvända till praktiken igen,
har inte varit mycket där förra veckan :/
wellwell, shit happens!

Tror jag ska ta en powernap nu faktiskt,
blev väckt av lillen redan vid 10?
och deeeet är tidigt.


Slänger in en bild här på mig
& världens
bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback