I just want you close, where you can stay forever.

Nu börjar det verkligen kännas som vinter, termometern visar -24 grader och allt bara glittrar där ute. Det är inte länge kvar till jul nu, allt känns sådär mysigt, för engångsskull.

I fredags blev praktiken klar och jag har trivts jättebra på sporthallen! Mycket städ men ändå så roligt.
Egentligen har jag inte sådär jättemycket att säga, eller egentligen har jag visst det, men jag får som inte ut något.

Kanske man borde duscha, sen tända lite ljus och äta frukost framför någon film man sett 15 ggr? think so!


jag älskar dig tom


fast du är expert på att gå mig på nerverna och få mig så satans förbannad
så finns det faktiskt ingen som är lika duktig som du på att göra mig glad igen


Kommentarer
en häldsning från en hemli pizon..

uppdatera bloggen plzzz....

2009-12-13 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback