We might die from medication, but we sure killed all the pain

Hejhej hallå dagboken! nu har jag inte skrivit på längö, så det är väl på tiden, I guezz?
Det har väl ändå inte hänt sådär jättemycket sen i måndags, jag har inte varit på praktiken sen dess iaf, jag har varit sjuk med välldi hög febörn och sånt shit. Imorgon ska jag dit och sen bär det av mot byn, fyfan vad underbart! saknar busen ♥

Igår var jag med mamma hela dagen lång, från halv 1 till halv 10 typ, vi fixade här i läggan, hängde upp massa ljusslingor och sånt som hon hade köpt åt oss i lule, sen åt vi middag, satt och pratade, for och handlade o åkte omkring bara.
Jag älskar dig mamma


I helgen ska jag vara med min älskling och bara mysa, förutom att vi har skola på lördag, vilket förstör allt! man kan bli så satans less. Wellwell, what to do? le o vara glad.


Om ni har tråkigt som jag, kan ni lyssna på min coola spotify


Saknar min bästa vän som jag inte har träffat på 3 hela dagar nu,
hon är beroendeframkallande den där damen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback