Då börjar även denna helg lida mot sitt slut..

Hallo! Tänkte birätta lite om vad jag sysslat med hela helgen. I fredags kom mamma till stan och vi for och handlade lite mat och sånt där, vi blev hungriga efter handlingen så vi for och åt middag på sibylla och seen äntligen brassa vi till byn. Senare på kvällen var jag med min kära mami och pratade och satt vid datorn till ungefär 3 på natten och sen var det bara hopp i säng!

På lördagen busade jag med lillfisen ett bra tag och umgicks med familjen, vid 21:30 ungefär körde mamma mig till ullatti och där var det partaj på logen. Så vi har dansat hela kvällen, jag, soffe och kim hoppade in lite då då ;D älsk velade inte dansa, han påstår att han är dålig på det, själv är man ju bäst ? öhnä. Det var inte sådär jättemycket folk men det var blandat, både ungdomar och äldre. Svärfar bjöd upp mig så vi har dansat några danser, haha och svärmor var så snäll och betalade in mig. Det var en rolig kväll, vi for hem klockan 1 då det stängde. Mamma hämtade mig och vi körde hem älsk.

Idag vaknade jag av att älsk ringde mig, det var ungefär vid 13 tiden, skönt att få sova uut.. när jag klev upp skrev jag ett farsdagskort och sen käkade vi tårta och hade det allmänt mysigt. Efter det gick jag och mami ut med vovvarna och busade i snön, så nu är dom trötta och nöjda och ligger här däckade på golvet :)

Snart ska jag äta välldi god mat, fläskfilé och pottiklyftor, är hungrig som aset! Sen skulle nog anton, emma och lelle komma hit troor jag och älsk borde väl dyka upp här snart :) sen bär det av mot kulka och sen blir det mys resten av kvällen, skön helg!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback