Okej!

Nu uppdaterar jag bara för att vissa tjatar om det, nämner inga namn men =)
idag har jag varit i skolan och haft tråkigt, jag hann iaf klart med min rapport, skönt som tusingen
efter skolan for jag på ungdoms och sen for jag med mammi och köpte pizza åt mig, henne o älsk så for
vi till oss och käkade och gott som fan vare! seeen for vi på coop o dollar och nu sitter jag här.
Tom är inte hemma så det är helt tyst och tråkigt här, ska se hälsoresan när han kommer hem,
sen ska jag duscha och kanske plugga lite om jag orkar.

Annars händer det inte allt för mycket, skolan är väl det som tar all min tid just nu, men snart är alla rester gjorda, o det känns jävligt skönt ska jag säga.

I helgen ska jag mysa med älskling och bara ta det lugnt, kanske fara o grilla om det är fint väder som idag =) hope so..
Ne nu ska jag faktiskt plugga lite svenska, tro det eller ej.

Jag älskar rätt många. <3 pöss

Kommentarer
gissavem

Har också nyss ätit puuzza :)



mysig plåkk

2009-03-26 @ 21:24:50 | http://fittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback