Vilken heldag..

Idag har jag varit med sasselito typ hela dagen lång. Det började med att vi for och gled lite igge och lät han glänsa lite i detta underbara stekarväder. Vi gick även en svänka på stan men det var så hett så man dog litegrann, fast jag klagar inte!

Efter det for vi typ hem och käka och sånt där och sen for vi såklart på en kvällstur, vi for upp på dundret och fotade lite vackra bilder. Vi har även vrålat lasselåtar och planerat det ena med det tredje. Vi ska nämligen på grillferre imorron, blir säkert roligt, hoppas det är varmt så in i helvete då också.

Sen vet jag inte om vi gjort så mycket, förutom att fotat, vilket vi har gjort hela kvällen ungefär :)
Nu får ni se lite bilder.. fick ni inte nog finns det mer på min bilddagbok ;)



Jag älskar min bästa vän så det gör ont ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback